czwartek, 19 marca 2015

#99 Granola z patelni

#99
Kokosowa granola z patelni z wiórkami kokosowymi, migdałami, jagodami goji i miodem żurawinowym z jogurtem

Zawsze gdy robię coś do czego się długo zbierałam, zaczynam żałować, że zrobiłam to tak późno. Tak samo było z tą granolą. Dobry początek kolejnego długiego dnia. Potężna dawka energii, której dzisiaj zabraknąć nie może.

Jadę do radio, ciekawe o co dzisiaj zapytają i kiedy będzie audycja. Trzymajcie kciuki żeby mi się język nie plątał :)

24 komentarze :

  1. Najpyszniejsza prostota.
    I u mnie też dziś kokosowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia!
    Zawsze robię granolę w pełnowymiarowej wersji, ale z patelni nigdy nie robiłam. Ten czas jeszcze przede mną xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja "patelniowej" jeszcze nie robiłam, a Twoja wygląda naprawdę bosko :) Słowa klucz : domowa, kokosowa, mniam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też żałowałam, ze tak długo z nią zwlekałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam granolę <3 nie ma co zalować, trzeba robic cześciej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jej, ostatnio wszystko co kokosowe przemawia do mnie ze zdwojoną siłą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszło dobrze, prawda? :D
    Granola domowa najlepsza jest, bo bawić się można smakami bez liku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kokos to najlepszy smak!! piękna łyżeczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. kciuki stale zaciśnięte :) I jako miłośnik granoli ukradłabym Ci ją najchętniej, mimo że wolę tradycyjną, bo to jednak kokos i migdały - mistrzostwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zrobić w końcu granolę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma to jak granola z patelni - szybki sposób na pyszne chrupiące śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kokosowej jeszcze nie robiłam, ale na pewno jeszcze zrobię, bo uwielbiam kokosowe smaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Domowa granola nie ma sobie równych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam tak samo, zawsze mówię sobie że to było takie dobre a tyle czasu zwlekałam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Robiłam taką raz.. i chyba zrobię kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kokosowa, domowa granola jest zawsze najlepsza - szybka, pyszna i daje ogromny zastrzyk energii ;)

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też robimy granolę z patelni :D Taką mega kokosowo-cynamonową :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Okropnie stresujące są dla mnie takie wystąpienia ;C
    O dziwno jeszcze z patelni nie robiłam ;C

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam domową granolę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I jak przebiegła wizyta w radio?
    A co do śniadania, to też tak mam, że jak z czymś długo zwlekam i później to zrobię to się zastanawiam dlaczego tak dużo czasu zmarnowałam i tego nie przyrządziłam wcześniej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna granola, muszę sobie niedługo zrobić, bo już zatęskniłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma to jak taka domowa granola, mniam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Śniadaniuję.
Designed By Blokotek