niedziela, 15 lutego 2015

#68 Elvis Presley's sandwich

#68
Elvis Presley's sandwich (tosty pełnoziarniste + masło orzechowe + banan)

Dzisiejsza godzina wstawienia posta jest już wybitnie późna. Późno wstałam, a i tak miałam mało czasu. Ale te tosty były obłędne. Król się jednak znał :)
Dzisiaj ogłaszam koniec świętowania i czas brania się do pracy. Trzeba sobie powtórzyć materiał przed rozmową kwalifikacyjną, a trochę go jest.
Mam nadzieję, że niedziela upływa wam równie przyjemnie jak mi ♥


(Nie) nudna kanapka ed II

11 komentarzy :

  1. Już ostatnio żałowałyśmy, że brat zabrał ze sobą opiekacz :/ A tosty z takim nadzieniem to niebo w gębie :P
    To nasza ostatnia niedziela w przerwie od szkoły :/ Niestety, trzeba wracać na uczelnie....

    OdpowiedzUsuń
  2. no no , znał się ten Elvis na śniadaniach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka szkoda, że nie mam masełka w domu :<
    podziel się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie kanapki jadłam, ale w tostach nigdy :D czas to zmienic!

    OdpowiedzUsuń
  5. To Król szynki nie dorzucał? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że równie przyjemnie :) właśnie się rysuje konstrukcja z krzeseł, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masło orzechowe i banan? :D Oczywiście, że tak :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze ich nie zapiekałam, ale po samym zestawieniu 'banan-masło orzechowe' wiem, że to było przepyszne śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masło orzechowe i banan o tak ! <3
    Dziś na kolacyjkę miałam PYCHA :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Śniadaniuję.
Designed By Blokotek