wtorek, 16 grudnia 2014

#7 Pełnoziarniste tosty

#7
Pełnoziarniste tosty, pierwszy z serem camembert, szynką i orzechami włoskimi, drugi z domowym kremem czekośliwka,
Herbata cytrynowa.

Znowu na 8 rano. Jeszcze się do tego nie przyzwyczaiłam.  Prawie pół roku dłuższego spania robi swoje :( Lubię takie ciepłe, chrupiące tosty z  rozgrywającym się serem. Pyszota. Zdążyłam jeszcze złapać karmelową muffinkę na Uczelnię,  wiec chyba za bardzo się dzisiaj rozpieszczam ;) No nic, ktoś musi :)
Jestem już na finiszu ze wszystkimi formalnościami związanymi z wyjazdem mojego koła, który organizuję. Jeszcze tylko przygotuję szkolenie, referat i dopiero zacznę się cieszyć wyjazdem...

2 komentarze :

  1. Takie tosty kiedyś robiłyśmy często dopóki lekarz zabronił :P Ale zjadłoby się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie camemberta z orzechami włoskimi do mnie przemawia i kusi i nęci ;D Tyle, ze bym tę szynkę na miód zamieniła :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Śniadaniuję.
Designed By Blokotek